Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

God morgon !

Hejj ^^


Så himla skönt det va att sova länge för en gångs skull, Alice hade tydligen vart vaken sen 7...oops!
Hon tjatar om bio men det tror jag inte jag hinner med idag, för jag måste rida när hästarna kommer in och sen är jag bjuden hem till Andrea, kommer bli trevligt! :)

Men nu ska vi gå ur sängen, äta, göra oss iordning. Sen blir det nog att gå neråt en sväng, måste fixa lite inför ikväll..

Hörs senare, hoppas ni får en bra dag med fint väder!♥



Alice när hon sover.♥

LeksakerOnline.se
Postat av: vera

vilken fin blogg !

2010-05-29 @ 11:29:55
URL: http://lillaveras.blogg.se/
Postat av: ISABELLENILSSON :D

Sv: Taack så mycket <3

Vi ska ha främmande :D sj?

2010-05-29 @ 12:32:55
URL: http://isabellesphoto.blogg.se/
Postat av: casper

när linn sover länge betýder det högst halv 9 hahah :P<3

2010-05-29 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0