Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Hinner blogga idag !

Hejj

Underbart väder ute va ?! Och jag som egentligen tog bloggledigt idag med, haha!
Idag fick jag sovmorgon för min lärare, så jag fick åka till sporthallen till 11, och börja värma upp inför talangjakten. Dansen gick bra, men elevensval dansen är inte med i tävlingen, men superbra uppträdanden, och som jag ville så vann Emil Källdoff med freestyle (?) En mycket värdig vinnare, grattis !

Annars kom jag precis hem, har varit med Alice, Moa och Casper under dagen, mycket kul. Jag längtar redan tills imorgon när vi träffas, hans pussar är såå himla underbara ;)

Hade ingen speciell outfit idag eftersom jag dansade upp, så efter dansen så hade jag bara tights och ett linne för det är såå himla varmt ute :)

Moa ---- och ----- jag

 Jag och lilla Moa

LeksakerOnline.se
Postat av: jennifer

sv. härligt. haft en fin dag?

2010-05-21 @ 00:04:01
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0