Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Shoppingsugen.se

Jaaa ni har ni inte lagt märke till en speciell sak?
Jag har inte shoppat ordentligt på några veckor nu ! Det känns verkligen att det va ett bra tag sen , men snart är det dax igen. ;) Nästa helg ska jag till Liseberg med klassen så jag hinner inte shoppa då, men helgen efter det funderar jag på att åka in och shoppa lite sköna sommarkläder..
Så får det nog bli , men däremellan kommer jag nog smita in till stan och köpa lite småsaker som jag alltid lyckas med..

De här skorna såg jag inne på Topshop när jag va i England, så jag gick till deras hemsida för att se om de fanns där..sjävlklart fanns dom där. Jag funderar på att köpa dom, men det finns ju liknande i Sverige med, fast att det är just dom frestar mig så mycket att jag ska ha dom ;)

Här har ni dom..

LeksakerOnline.se
Postat av: LINDA ABRAHAMSSON

Aha, jag som trodde det skulle vara typ värsta exklusivt men det kanske är liknande som i Paris.. Det ser faktiskt typ likadant ut på bilderna.. :)

2010-05-31 @ 15:42:46
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0