Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

VITAMIN BEAUTY (!?)

Hejj ^^

Nu tänkte jag faktiskt göra ett litet inlägg med ett klagomål..
Förut när jag var neråt med Izza, så köpte jag en VITAMIN BEAUTY. Som ni kanske vet så är jag beroende av VITAMIN WELL ?! Japp det är jag, men jag va sugen på att testa på vitamin beauty som ser nästan precis likadan ut ! Men jag kan säga er att den smakade inte likadant för fy fasen vad äcklig den var.. det smakade som dom blandat ihop lite allt möjligt , så jag tycker inte ni ska lägga pengar på VITAMIN BEAUTY, utan köp istället VITAMIN WELL ! ;)
Såååå himla mkt godare.♥



Jag köpte med smaken blåbär & rooibos för att man ska bevara sin skönhet, för att behålla håret & hudens naturliga kvalitet. Dock smakade den ju inte gott, vilket är väldigt synd.

LeksakerOnline.se
Postat av: Emelie

Hejsan! Ja jag är väl den sista du ska fråga men du kan ju tipsa om din blogg, skriva ut den osv. Uppdatera mycket, ha mycket fantasi & bilder. Jag är ingen storbloggare, jag bloggar för att skriva av mig bara. Men lycka till iallafall! =)

2010-05-30 @ 20:54:28
URL: http://eilemew.blogg.se/
Postat av: Emma

jag tycker din blogg är fin :) men precis som emelie sa, uppdatera mkt och ha många bilder eller liknadnde :) inte för mkt text !

sen kan du alltid försöka få fin header att se mindre fyrkantig ut men det är det ända jag kunde komma på, jag tycker den är fin men du ville ha tips så jag gav dig ett om du känner för en variation nån gång :)

2010-05-30 @ 21:16:05
URL: http://mindagiskrift.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Kikade runt bland lite bloggar och hammade här. Jätte fin blogg som man fastnar för direkt!

2010-05-30 @ 22:14:08
URL: http://fummlete.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Jag svarade på din fråga i bloggen så gå in där och läs den för det blev så långt. ;) Så kan andra ta del av det också. hoppas det var till någon hjälp.

2010-05-30 @ 23:19:47
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0