Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

2 dagar och 14 timmar..

..sen jag bloggade sist!
Jag skäms.

Jag brukade ha jättebra uppdatering i somras osv, men nu? Man kan tro att jag dött, det här ska ändras på! (som jag sagt 134 ggr)

Vart ska vi börja? Jo vi kan börja från igår, då var det skola. Fick lära oss klippe i helform, vilket jag tyckte va väldigt enkelt. Efter skolan gick jag och älskling på stan och sen gick vi på bio. Vi såg "I rymden finns inga känslor".
Den va jättebra.

Vad gjorde mina läsare igår?

Nu ska jag äta frukost!

LeksakerOnline.se
Postat av: sannababy!

har dragit igång en frågestund efter att några önskat det, om du vill få reda på något så ställ gärna en fråga :) kramis och ha en fortsatt trevlig lördag!

2010-09-04 @ 09:50:25
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0