Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Nämen aww.

Mitt nya ord är nog aaww.
Stör mig riktigt mycket på att jag säger det, men men.

Jag vet att jag är sämst på att blogga. I somras hade jag världens bästa update men nu suger den verkligen.
Jag har inte gjort så mycket under dagarna, köpt skor jag kan visa er, och beställt hem en annan sak jag kan visa er när den kommer imorgon.

Idag har jag och Casper 14 månader, aww :')
jag älskar dig, massor, mycket, mest, väääldigt mycket mer än mest.

Så nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja, tiden går riktigt sakta.
Idag vet jag inte om jag ska va med Oliver och Casper, får se vad dom säger.

Åh, jag hatar att blogga.

LeksakerOnline.se
Postat av: Medina

Grattis:D

2010-09-23 @ 11:55:29
URL: http://medinastyle.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

sv: Okej, vad bra! :D

2010-09-24 @ 08:22:07
URL: http://ssandrasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0