Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

mMmmm sommar ute...

eller ?

Nej idag snöade lite! Jag typ..dör,  avskyr den här äckliga snön..usch.

Idag har jag gått i skolan, woho kul, inte. På lunchen blev det nice mat på restaurang med mina tjejer, direkt efter det drog vi till gymmet och efter det simmade vi!
Slutade med att vårat seriösa träningpass blev en lek och vi plaskade omkring osv osv..

Nu ska jag hjälpa min snälla mamma med lite småsaker så tiden rullar på lite fortare, ikväll kommer ida till mig o vi ska chilla galet!



Hade en av mina nya tröjor från H&M idag, ser inte ut som den är rosa, men det är den!

Dagens outfit...vågar inte erkänna att jag hade mjukisar i skolan, dräggigt men fasen vad det va skönt att bara mysa omkring hihi.
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0