Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Ojj

Glömde visst bort bloggen under helgen, förlåt såå mkt!

I helgen så vart det chill hos evelina, sen en sväng till älskling på sjukhuset.
Sen resten av helgen va jag med Alexandra.

Idag börja skolan igen, jag sov förjävligt inatt..det va typ snöstorm utanför mitt rum tror jag så jag sov 1,5 timme..tog mig ändå upp ur sängen..dock lite sent.. men jag gled ner till bussen o kom in till skolan sisådär en aning försent pga att busshelvetet krockade med nåt skit..

Sen efter skolan så ska jag till min älskling o typ puss ihjäl honom, för han åker hem i 1214 år för att bli frisk..SEEEEEEEEEEEEEEN kommer han hem till mig♥



uttjatad bild.. nehe!
LeksakerOnline.se
Postat av: Angelica

fin bild :)

2011-01-19 @ 14:00:21
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0