Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

1 april & 2 april.

Ciao.
Jag är just nu helt off på bloggen, men nu på lovet ska jag blogga, jag lovar :)<3
1 april va en torsdag & sista dagen i skolan innan lovet :) Dagen började med idrott & vi hade dans, haha det va väl inte tråkigt eller kul :) sen massa lektioner, men jag slutade ganska tidigt ändå,skönt (y)
Efter jag slutat åkte jag o emma hem tillsammans o åt :) sedan drog vi tillbaka till skolan för att va med Casper. När han slutat drog vi hem till mig igen & då fick han sitt påskägg (a) och vi spela Wii. Sen skulle Emma hem & då blev det massa mys med älskling :) puss.
När han åkte hem så vart det att bara göra sig iordning & sen lägga sig i sängen o kolla på tv, för jag va så trött :)
Och nu idag vaknade jag ändå ganska sent jämfört med vad jag brukar göra :) Har ätit frukost & fixat mig lite . Så då kom Becca & när jag bloggat klart ska vi spela Wii. Senare har jag insläpp i stallet & imorgonbitti har jag stalljour. Men jag längtar ändå tills imorgon för då ska jag va med älskling :)<3
Annars idag så ska jag träna ikväll, hoppas det kommer gå bra. Efter det skulle Alex,becca, Moa, moa, linn, kanske jossan o linnea hitta på nån grej hos mig ? hiihi =)
Jag ska köra en hiss & diss :)

                           påsken & påsklovet
                                                                                   
Jag ska inte ha nån diss idag utan jag ska bjuda på en smaskig sak som min garderob vill ha :D
hmm ganska tjatigt mönster, men med en helfärgad överdel til så blir det faktiskt väldigt snyggt , belive me  ! :D<3
                                                                                     
LeksakerOnline.se
Postat av: Moa :d

Hhahahha, det var skojigt ;) <33

2010-04-02 @ 23:32:35
URL: http://mowah.blogg.se/
Postat av: linn

jaa :)<33

2010-04-03 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0