Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

3 april.

Heeejheej.
Idag gick jag upp riktigt tidigt & jag va väldigt trött efter gårdagen. Vi hade verkligen jätte kul igår ! (L)
Ajja, jag gick iaf upp tidigt för att ha stalljour :/ den gick väldigt snabbt eftersom vi va 5 pers. När vi typ va klara så red jag Dundee i paddocken & det gick bra.
Efter det åkte mammi o jag hem, jag duschade och sedan åkte familjen till farmor & farfar och åt. Mormor va där med, 3vligt.
Mamma va gullig & tog insläppet så jag kunde va med älskling lite tidigare :) Han kom till mig nån gång vid halv 3, då va jag på studsmattan & spela på mobilen ;) hiihi, älskar min telefon (L)
Älskling & jag spela Wii, oxå lite basket på gatan o "tennis" :) hiihi.
Sen åkte han hem & åt :) Jag o mammi åkte & köpte pizza och jag hamna vid datorn efter det :) Ikväll blire bara tv & slappa med påskäggen (a) mår illa bara av att tänka på allt godis just nu haha ! :d
jag har en gullig kille :)<3
                                                                                             
LeksakerOnline.se
Postat av: S O F I E & E R I C A

Sv; Ja självklart får du det! ^^ Visst kan vi det! :)

Tack detsamma <3 Kram. / Sofie

2010-04-04 @ 11:15:45
URL: http://sofiericalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0