Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Busfabriken.

Heej.
Sorry för dåligt bloggande idag men ibland har man sånna dagar. Idag har jag vaknat & varit mega trött. Jag och Moa låg och såg på film halva natten & fyfasen vad jag grät.. jag trodde att jag skulle svimma efter ett tag..filmen va i ca 3 timmar och jag tjöt nog i 2,5 timme :/
Så moa skulle gå upp halv 8 för att dra till stalet och hoppträna. Så då slet hon mig upp och jag hade mega svullna ögon..huhu tyck synd om mig.nej.
Så jag gick och la mig, och vid 10 vakna jag av en massa ljud från carl & melle så då slet jag mig upp ännu en gång och åkte till stallet. När jag kom hem så fick jag veta att mamma & pappa skulle åka till Motala för att köpa möbler så jag & Moa fick skjuts in till busfabriken , ganska kul att bara få springa av sig och leka lite hihi. Men mina ögon är som sagt skapligt sönder hehe, och benen värker som fasen. Moa brände 200 kr på gosedjurs automat och hon fick inte upp något , haha ! Lite tråkigt va det att vi va själva, vi hade bestämt att göra något med oliver men han svara inte när vi nämnde busfabriken , tråkigt .. han missade nåt roligt där..


Annars lite info om min lördagkväll så blir det mys med moa, vi ska bygga nåt konstigt över min säng hahaha vet inte vad vi bestämde. Vi ska nog sätta på nån film ikväll, och jag hoppas inte att det blir nån sorglig för jag orkar inte gråta mer nu asså.*sadface*
Men nu ska jag sticka & äta god mat med familjen och kolla på tv, bara ta det lugnt ;)
                                                                                         
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0