Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

God morgon.

God morgon , idag sov jag inte särskilt länge ;) jag och Becca skulle ut & rida, för hon skulle bort senare. Nu har jag kommit hem & är helt frusen ;) Nu håller jag på att fylla badkaret för att bada med Melle, sen ska jag hoppa in i duschen & gör mig iordning. Dagens outfit får bli väldigt enkelt. Det får bli en t-shirt från GANT & ett par mjukisbyxor , det får man ha när man är ledig.
Idag tror jag att jag skulle va med Casper o Oliver :D Oliver har inte svarat än..
Jag bloggar mer sen & alla glöm inte att kommentera ;)

En fråga till alla läsare: Vad ska ni göra idag ? ;)
                                                                                         
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0