Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

God morgon.

Söndag idag, åh gud va skönt att man har en hel vecka lov nu med. Jag vaknade för bara ett litet tag sen & jag hamnade vid datorn. Börjar bli lite hungrig så jag ska nog äta strax.
Min familj åkte till stugan för ett tag sen & jag blir kvar här i åtvid. Jag ville ha med mig casper dit & han kunde inte så då strunta jag också i att hänga med, utan honom är det inte lika kul (L)
Han skulle va hemma med sin bror & jag vet inte om jag skulle va hemma med honom ? ajja han får väl skicka ett sms eller ringa om jag ska komma till honom :)
Gör han inte det så ville Becca leka med mig idag, det är ju kul det också :)
Annars i veckan har jag inget bestämt , så vem vill hitta på något nån dag ? Kommentera :)<3
                                                                                   
LeksakerOnline.se
Postat av: S O F I E & E R I C A

SV; Åh, tack! :) Nej jag har nog tyvärr inte det. Är ganska dålig på att "hitta" bloggar, hehe.



Kram & Glad Påsk ^^

2010-04-04 @ 11:03:16
URL: http://sofiericalways.blogg.se/
Postat av: S O F I E & E R I C A

Sv; Oki, snällt av dig. ^^ Tyvärr måste jag fråga Erica först så att det är ok från henne också att vi sätter in en länk till dig. :) Men det är nog inga problem ;)

2010-04-04 @ 11:20:55
URL: http://sofiericalways.blogg.se/
Postat av: linn

aadå :)

2010-04-04 @ 11:22:02
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0