Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Onsdag.

Hejsan.
Sorry för att jag helt och hållet struntade i bloggen igår..men jag hade inte tid för jag va med Josef och Fegge.
Hmm, idag kan jag inte påstå att bloggandet va igång hehe, jag har verkligen inte tid. Iaf, idag har jag varit med Casper,Oliver och Emma. Vi gjorde ju inte så mkt eftersom det regnar ute ^^ men men , det är trevligt att bara ligga och snacka oså vissa dagar med..;)
Imorgon ska jag iaf rida ordentligt, för i helgen ska jag tävla.
Jag kanske uppdatera mer ordentligt imorgon, annars skjuter jag på det tills helgen. För jag har fullt upp nu i veckan och valborg. Pusshej!♥

 min favvotröja just nu..hiihi.;) 

                                                                                         
LeksakerOnline.se
Postat av: Becca

fin tröja :)



kolla gärna min blogg och kommentera

kraam på dig främling :D



<3

2010-04-29 @ 20:38:45
URL: http://beccaliinder.blogg.se/
Postat av: izzabella

haha jaa vi märker att det är Linnen xD du har haft den 3 ggr den här veckan xD <3

2010-05-01 @ 16:32:55
Postat av: cassandra

shit vad fin! ;o

vart är den köpt ? :)

2010-05-04 @ 11:00:26
URL: http://cassandraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0