Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Onsdag.

Att blogga på vardagar är nog inte min grej..;)

tjo, gud va trött jag är idag..men kom iaf nyss hem , ska äta nu ..känns som det va flera år sen..men sen idag ska jag leka med josef, ska möta honom  vid lekparken om lite mindre än en timme hihi. vene vad vi ska göra.. han ville va offret som får va den första som jag skjutsar på moppen på typ 2 månader, har typ glömt vart bromsen o allt sitter. men men aa vi kanske slår ihjl oss men vi lär ju överleva ?hoppas jag iaf :) men annars höll jag humöret hela förmiddagen till lunchen för då fick jag inte i mig nått och då sacka jag ihop å aa, nu börjar jag piggna till av maten.
Iaf glad att jag fick pussa på min älskling idag, det har jag saknat :)

nån leka imorgon? SKICKA sms , :D


                                                                                         

LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0