Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Tävlingsryttare?!

Hejsan igen.
Har nu kommit hem från träningen i stallet..
Träningen gick superduper bra som vanligt. Efter va det också som vanligt, fixa hästen och dra sig hemåt. Innan jag hann slänga in mig i bilen för att åka hem så ropar mamma på mig att komma in igen. Då säger hon att tävlings jackan har kommit och jag blir jätte happy och springer in för att hämta den.
Dock när jag tar upp den och läser på texten på ryggen så står det LAGHOPPNING PONNY. Och jag tänker; what?! Jag är inte med i nåt lag på ponny..
Då säger Lisa (tränaren) att det va det ändå trycket dom gjorde. Och jag bara: vafan, asså jag vill inte betala flera hundralappar för en jacka som inte stämmer. Jag ville ha texten: ÅRK's tävlingsryttare.
Men självklart så kunde inte det tryckas så jag får väl använda jackan med Laghoppning ponny på.
Men den fungerar ju i höst att använda i div.II. Om jag har kvar min häst då..;)



missnöjd..

Dock är jag riktigt stolt över mig själv som haft en sån bra uppdatering mitt i veckan nu, trots alla läxor och prov.:)

                                                                                         
LeksakerOnline.se
Postat av: Iben

Hej,Har du något speciellt program när du gör din header ??

2010-04-23 @ 20:56:36
URL: http://iiben.blogg.se/
Postat av: Amanda

När jag har prov och läxor så brukar min upptardering bli extremt låg

2010-04-24 @ 16:51:51
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: ida

du kommer ha kvar din häst ! :)))))))))

<333

2010-04-30 @ 15:55:33
URL: http://idafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0