Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Tisdag.

Hej..;)
Seg dag i skolan, äntligen kommit hem och jag och emma har nyss ätit. Vene vad jag ska skriva idag för jag har inte mkt att säga. Joo, idag eller imorse i skolan fick vi våra preliminära gymnasiegrejerna hehe, jag kom in på allt jag ville och alltså frisör som förstahandsval. happy jäjj. Ville ha nån att fira det med idag, Emma hörde av sig..vilket va ganska kul. Aa snart ska vi åka ut till stallet för jag ska klättra med Dee..hoppas han orkar hihi. Men ikväll blire bara ta det lugnt & göra läxor för jag är himlans trött :/
Nån som vill göra något med mig imorgon, skicka gärna ett sms..
Ingen bild på dagens outfit, jag är bara för lat för det, sorry b*tches.



Jag vet att jag inte är perfekt, men jag hoppas jag är det för dig.

                                                                                         
LeksakerOnline.se
Postat av: Amanda

Sv: hejsan tack det samma din är ju jätte fin! :D

det är lungt jag ska vara värd mer än guld jag ska följa din blogg :D

2010-04-13 @ 19:17:20
URL: http://anadma.blogg.se/
Postat av: Ofeez

Fast imorn så är ju du bokad nu då (a)

2010-04-13 @ 23:24:30
Postat av: Tsukii

hehe tack! :D

2010-04-15 @ 20:47:18
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0