Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

torsdagen den 15 april..2010 (tack o lov)

Hejjsan.
Jag ä ledsen för jag inte bloggat idag eller knappt bloggat alls nu under veckan, men asså jag har inte haft tid eller ork. Men nu i helgen ska jag ta tag i bloggandet igen, jag måste få skylla på alla läxor som är just nu och det är klasströjor och det är klassmiddag o klagande hos rektorn och en massa i skolan så det får bli en ursäkt. Jag fattar verkligen inte hur min skola tänker ?! Hur fan ska vi alla 9: or hinna med på torsdagen? Först är det klasskamp hela dagen, j*vligt roligt att springa omkring där och bli smutsig och äcklig, sen får man 1 timme på sig att duscha,föna håret,platta håret,sätt upp frisyr,sminka sig,fixa klänning,äta och bara rent allmänt så tar det 1,5 timme för mig en vanlig dag att göra mig iordning..hur fasen ska jag hinna på 1 timme när man ska va extra snygg då?! asså herregud.

Haha, annars idag så va det skola..hmm jo det va slappt jobbigt att tänka..men efter jag slutat så drog jag hem..mötte emma på vägen hem så hon hängde med mig hem och åt en bulle var sen blev det att åka tillbaka till skolan igen för att va med Casper & Oliver..vi va mest ute och hitta på massor saker, vi va typ överallt så jag orkar inte rabbla upp alla ställen, men jag kan bjuda på några fina pics sen.
Iaf, sen åkte emma hem för att rida lektion och då traska oliver,casper och jag hem till casper igen. Och då skulle Oliver plätsligt hem och Casper skulle äta..så jag väntade på att Casper skulle äta upp och att mamma skulle svara så hon kunde hämta mig. Sjukt härlig dag, och jaag vill ha helg.
Imorgon ska jag va med Ida efter min hoppträning och på lördag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Söndag ska jag tävla iaf, hihi önska mig lycka till jag kommer vinna (y). men men nu ska jag slappa, se på tv och göra spanska glosorna.
Jag tänker inte blogga utan att skriva hur underbar min kille är, hur han orkar med mig även om jag är lite hur som helst ibland. Att han står ut med mig är ett under,för att han är så underbar. Jag älskar Casper mest av allt, idag,imorgon,föralltid. ;)<3


 min mask<3

                                                                                         
LeksakerOnline.se
Postat av: maggan

hah tack så mkt :) din är också fin !

2010-04-15 @ 22:31:51
URL: http://stepien.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack så mkt söt:)

2010-04-17 @ 15:32:34
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: ida

tack för en bra kväll / natt ! :))♥♥♥♥

2010-04-17 @ 17:58:13
URL: http://idafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0