Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

vakna,stress,tävling,tråkigt.

aao har ingen lust med blogg idag.
jag vakna tidigt , hjälpt till på tävlingen, ont i min läpp, har bränt hela ansiktet så det svider as hell, och jag jobbade som ett as ute på banan. Jag ville ha myskväll med nån ikväll. Som faN att ingen vill ha med mig. Det är så jävla extremt tråkigt när ingen har lust eller inte hör av sig.
Joo jag ringde Oliver..han ville men hade ingen bil. Hoppas han skaffar moppe snart asså. Annars så kom jag hem för ett tag sen..ätit och så. Hamnade här och som sagt inget blogghumör idag. Fast egentligen skulle jag kunna blogga om tävlingen o bjuda på najsiga bilder, grattis till oss som tog andra platsen, jäjj. men bloggar om det imorgon.
Jag får ha myskväll med mig själv då, känns helt meningslöst.
Har inte bestämt nåt speciellt imorgon , vill att casper ska va med mig <3 så jag bestämmer inget. Dock skulle emma , becca och alla mina andra vänner hjälpa till på tävlingen imorgon..jag orkar inte faktiskt. Mina ben är utpumpade och kinderna bränner och läpparna svider.

Tappade mobilen idag, som vanligt alltså.. jävla oturs-människa är jag. Under den tiden hade ...ingen försökt få tag i mig, gud va älskad jag känner mig jäjj.

sorry för mitt älskade humör idag, faktiskt glad haha men bara trött. Jag vill mysa ;)
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0