Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Bilder från inatt!

Det blev en väldigt lyckad fest, eftersom emelie jossi jag och liza började festa väldigt tidigt så slutade festen också tidigt. Grannar asså, tror fan dom föddes 1700 talet eftersom dom blev så jävla sura.
Ajja jag skiter väl i dom, dock sänkte vi ju faktiskt musiken och blev tystare efter "polisen" skulle komma, haha snacka om att han inte kom på nån bättre hot!
Ajja alla drog till halv 2 - 2. Och väldigt snabbt efter det gick jag och la mig med jossi, vi somnade fort och emelie och markus gick med och la sig.
Nu har jag iaf fört över bilderna och ska lägga in, njut ! ;)

 vi grillade ju förstås !





 clothes off







 okej...



Denna bild på Martin på avsluta. Dock om jag hittar fler bilder så lägger jag självklart in :D

LeksakerOnline.se
Postat av: anna

sv; haha oj, tack antar jag. Inte för att jag var speciellt seriös angående att "skryta" om pengarna bilden..

2010-07-03 @ 00:23:32
URL: http://mainchorus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0