Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Bronzing Powder

Hejj

efter vi fått in Dundee från hagen åkte jag och emma med mamma och handlade. Som vanligt kan inte jag gå in i en butik utan att handla nånting så jag köpte mig en tidning. Det blev det nyaste numret av Frida där jag även fick Bronzing Powder. Jag har många kompisar som har den, och dom har sagt att den är riktigt bra.
Jag ska iaf använda den nu på sommaren, så slipper jag sminka mig. Gud så skönt att bara slänga på lite solpuder, love.

Nu ska vi ha gäster, äta mat och fira Melvin.
Vad ska ni hitta på?
Hör sen, hoppas ni får en fin dag. Kram.♥



LeksakerOnline.se
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Tack snälla du. :)



Du får jättegärna lägga en till röst på min bild. du är en pärla om du gör det..

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Du behöver inte säga att du har röstat, så du vet. Hihi =)<3



Tack på förhand.

(om du inte vill rösta mer får du säga till men det tar ju bara 6sek och jag bli glad)

2010-07-11 @ 11:36:19
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0