Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Dags för sängen?

Hejj på er.

Nu tror jag det är dags för mig och emma att krypa ner i sängen. Vi lär ju ligga och snacka hela natten, men lite borde jag sova. Jag ska ju orka åka ring flera gånger imorgon, jag ska orka bada, rida och va med Becca. Självklart ska jag blogga med.

Godnatt sötnosar, hoppas ni sover gott. Om ni inte redan sover :)♥



Okeeej, de flesta bilderna framöver kommer va ganska oseriösa. Eftersom jag och Emma har fyllt på med ca 1000 nya oseriösa bilder ;) Ibland blir jag snygg...


LeksakerOnline.se
Postat av: maggi

hej

fin fin blogg:)

titta gärna min

kram

2010-07-21 @ 10:31:11
URL: http://maaggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0