Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Gästinlägg

Hej!

Det är Emma som är bakom tagentbordet nu Linn har inte tid för hon skriver till **********
och detta är superhemligt så jag får inte läcka ut något ;)
Våran kväll blir en lugn dator kväll ;)
Tänkte slänga in en bild om vad som hände när vi plåtade igår och jag skulle klättra i träd med 13cm klackar o linn försöker också komma upp i trädet... detta gick ju inte så bra för grenen som jag satt på gick nästan sönder. HAHA!

kolla gärna in på min blogg (tryck på denna text)
Kram emma!
LeksakerOnline.se
Postat av: anniepannii ♥

Tack så mycket! :) kul att du gillar bloggen!

jo tack, det är bara bra med mig! Hur är det själv? :)

2010-07-28 @ 21:32:49
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0