Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Godmorgon !

Godmorgon, eller lite sent kanske ?
Jag gick upp tidigt idag och åkte och släppte ut hästarna i hagen och gav dom frukost.
Sen åkte jag hem igen och sov till halv 12, sen dess har jag och Moa ätit frukost och har nyss ätit lunch.
Klockan två kommer farfar och hämtar oss , för vi ska ut och bada i poolen :D
För idag är det skapligt fint väder, det är iaf sol!

Sen ikväll ska jag ladda på mitt busskort, för imorgon ska jag åka till Liza.
Längtar!

Fredag flyttar jag till Loftahammar, men bloggen hänger ju självklart med ;)

Dagens outfit:



Jeansshorts - Ginatricot
Linne - Ginatricot

Ha en fin dag.♥

LeksakerOnline.se
Postat av: nathalie o ebba

med oss e det bra :) fin outfit ! :D<3

2010-07-07 @ 15:30:55
URL: http://liveonetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0