Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Hard work.

Hej alla, har ni sovit gott? Jag har knappt kunnat sova i 1 min eftersom jag hatar att sova själv..
Nu ska jag fixa mig lite, sen hämtar farmor mig för vi ska handla lite. Sen åker vi hem till henne och jag jobbar lite, så snäll jag är! ;)
Jag kommer hem vid klockan 1, då jag ska hjälpa Becca med att tjäna pengar på sin blogg. Hon har nämligen inget kort och man måste ju fylla i kontouppgifter. Så jag lånar ut mitt till henne, snacka om snäll kompis jag är, eller?
Nog talat om mig. Vad ska ni hitta på idag? Bada, sola, liseberg, grönalund?
Jag är sugen på Liseberg, dock finns det annat jag ska köpa innan, som t.ex.

• extensions till håret (ska beställa tid hos Bobby vecka 31, spännande !?)
•ny iphone display, jag har ju spräckt hela min skärm.
•USA - sweatshirt, sån som kissie har..blää.
Åka till Nynäshamn, till Elin. Henne saknar jag för mycket!

Efter det här ska jag nog till Liseberg eller Grönalund ^^

Vi hörs efter jag jobbat, kram.♥



Hade tänkt att lägga in bilder i ordning på hur jag förändrats nån dag, roligt!

LeksakerOnline.se
Postat av: Jessica

Hej! Tack så mycket. En grej som jag vet att jag uppskattar när jag läser bloggar är att man skriver lite om sig själv, där till höger. (Som jag har gjort). Då får man en snabb bild av vems blogg man läser. (Annars kan det vara svårt att veta om bloggaren är 16 år eller 28 år, och det är även lite kul att få snabbfakta om personen)



Annars tycker jag nog din blogg är fin som den är, med lagom mycket bilder och lagom mycket text.



Läste att du tjänar pengar på bloggen, hur gör du då? Själv är jag med på bloggerfy, men det blir ju inte många kronor... :)



Ha en bra dag!

2010-07-05 @ 09:01:02
URL: http://jjessica.webblogg.se/
Postat av: Tova Jones

Hej bruttan! Du kommenterade på min blogg och det var jätte gulligt av dig! Eftersom att du läser min blogg så kommer jag läsa din. Din blogg är väldigt bra tycker jag och du borde fortsätta blogga så länge som möljigt! Ha det bra! :)<3

2010-07-05 @ 12:58:11
URL: http://jamaicano.blogg.se/
Postat av: liza

vilken gullig bild !

ser ut som melle :D

2010-07-05 @ 15:03:54
URL: http://blondorblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0