Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

I stugan !

Ojj herregud, eller omg som jag har börjat säga..
Jag hann verkligen inte blogga igår när jag kom till Liza , för när jag väl fick en ledig minut så hade jag Tuva (hennes hund) över mig.
När jag kom till henne så fixade vi oss lite käk, för sen så sov vi faktiskt middag! :D
På eftermiddagen kom hennes nya dubbelsäng, underbar att sova i!
Men den tog ju från klockan halv sju på kvällen till klockan tio.
När vi väl fått ihop den gigantiska sängen så slängde vi oss på cyklarna för utebion hade ju redan börjat.
Så vi åt mat på Hakepi, pratade med varann om allt som hänt mellan att vi slutade umgås tills nu.
Sen cyklade vi runt hela Tallboda, och vi svängde förbi Lars Winnerbäck konserten, jäklar vad mycket människor!

Vi kom hem runt halv 1 , då vi va helt slut i benen och la oss i sängen. Det tog verkligen inte lång tid för oss att somna haha ! ;)

När jag va i stan så köpte jag mig ett par gladiator skor..
Jag har alltid varit emot sånna, för jag tycker inte dom är så snygga, för fötter är inte snygga haha.
Men dom jag köpte var precis perfekta och jäklarns va snygga dom satt på mig.
Dom tillverkades nog för att jag skulle ha dom (?!)

Jaja, men idag har jag packat packat packat, lastat hästar och är i stugan nu med Emma och självklart hängde hela min garderob med mig också !

Nu ska vi ut, kanske bada och bara njuta av solen.
Vad ska ni hitta på?
Ha det bra, så hörs vi sen.♥

 Skorna, 400:-

Internet är väldigt segt här ute så ibland går det inte ladda upp bilder. Sånt får ni leva med.

LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0