Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

seriöst..vad varmt!

Hejj allesammans, äntligen är jag hemma från stallet. Ärligt talat så trodde jag att jag skulle dö ett tag, men jag kan ju inte dö. Vad vore jorden utan mig? Normal.
Iaf, nu ska jag ta en kall dusch, fixa pizza. För ikväll kommer Moa och sover hos mig ;)
Alltid mysigt med syrran hemma.
Innan jag åkte till stallet så tvättade jag moppen haha, inte varje dag det händer..den vart faktiskt väldigt ren måste jag säga! ^^

Sen får jag väl ta tag i huset med. Det ser ut som ett bombnedslag på vissa ställen, det *ogillas*.

Men vi hörs sen, btw ska ni få en bild på min rena moppe och på mina gulliga häst!



 

 hallå det är ju varmt ?!



Sista bilden är på Moas ponny, och jag i bakrunden. Måste säga, nice ass man får i ridbyxor!

LeksakerOnline.se
Postat av: Linn

Bombnedslag?! Jag städade ju innan jag åkte... ;)

2010-07-06 @ 09:55:36
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0