Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Uppdaterar dagen nu.

Tjohej tokstollar, allt bra med er?
Jag är trött, och vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag och familjen firade farmor idag, och gick ut och åt iaf, smakade ju gott.
Btw, ni måste påminna mig om att ringa martin..måste snacka lön och jobbtider! ;)

Efter jag kom hem så handlade jag med mamma. Det blev glass och lite mums.
Sen kom Casper till mig, vi körde boll-lek, klockan, datorn, sims och lite kul.
Imorgonbitti ska jag hjälpa farmor lite hemma i köket, för hon ska ha gäster.
Självklart är jag lite gullig och hjälper henne, är jag inte snäll?

Men nu ska jag faktiskt bara sitta vid datorn så hörs vi imorgon!♥










omg , jag måste handla nya kläder. Olagligt att se ut sådär..

LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0