Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Va ute med båten.

Hejj alla söta!
Under tiden medans jag inte gjorde några inlägg så va jag ute med båten med emma,melvin och pappa.
Det va riktigt roligt. Vi åkte ut till öppna havet där vågorna va ca 2 m höga.
Där hoppade vi omkring med våran motorbåt och solen stekte perfekt ;)

Nu ska jag och Emma ta flotten ut till en ö och ha en lika mysig kväll som vi hade igår.
Där får vi väl hitta på nåt roligt med såklart.
Imorgon blir det självklart fint väder, som vanligt här ute på kusten..
då ska jag och emma åka och bada, äta glass och ha det bra!
Vad ska ni hitta på då?

Vi hörs senare, kram.♥















Omg, jag är verkligen snygg utan smink och speciellt i min sexiga flytväst! *skämtar*

LeksakerOnline.se
Postat av: - JenU

Svar: Här är det bara fin fint =)

Hur är det med dej? =)



Kram!

2010-07-11 @ 08:32:25
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0