Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Frisör & Manikyr.

Hejj

Äntligen hemma, har varit borta hela dagen..
efter skolan klippte jag mig, emma höll mig sällskap, eller jag klippte mig knappt..mest tunnade ur håret.
Ikväll ska jag färga ;)
Efter frisören så gick jag och gjorde manikyr. Innan har jag gjort frans manikyr men den här gången ville jag testa på nåt nytt så jag gjorde genomskinliga med glitter och pärlor. Blev faktis jätte nöjd :)  och Marina lovade mig att hon skulle göra Hello Kitty (for real) nästa gång, inte så som hon i England gjorde..

Men nu ska jag visa er resultatet, sen ska jag slappa haha. Som vanligt..





Det ser sjukt mkt finare ut i verkligheten, tro mig !


LeksakerOnline.se
Postat av: Becca,

Sv; Sött ^^<333

2010-06-07 @ 21:23:49
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0