Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Stan med Liza..

Hejj

Kom hem från stan typ nyss, nu ska vi chilla med vår feta godispåse.
I stan så köpte vi biljetter till premiären av Eclipse, underbart! ;)
Efter det  köpte vi Banana Splitt glass på Bosses, min favorit. Vilken är eran favoritglass?
Efter glassen drog vi till donken och köpte cola.
För att den stora glassen skulle smälta bra så gick vi till Petra och tillbaka till stan, sedan åkte vi hem till Liza igen.

Jag kan inte ladda upp bilder på hennes dator men jag lovar att ladda upp imorgon.

Hoppas ni haft en bra dag.♥

LeksakerOnline.se
Postat av: Svar

2010-06-21 @ 01:08:12
Postat av: Jenniferm (y)

Svar; Sorry att jag inte skrev något, men min blogg vill inte säga till när jag får kommentar så jag trodde inte att jag hade fått nått, så spamma med kommentarer nästa gång så ser jag nog :D<333333

2010-06-21 @ 01:10:14
URL: http://jenniiferbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0