Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

19-03-10


Dagens outfit,är jeans & en enkel t-shirt mkt slappt o skönt ! :)
Jeans - Ginatricot
T-shirt - GANT
Halsband -  det gamla vanliga från glitter :/
så nästa tur till stan blir för smycken ! :)

Heeej.
Idag..fredag så jävla skönt, kan säga att jag är jävligt off & ovan på att blogga asså! Men idag va dagen väldiiigt bra, började normalt & lektionerna gick fort :) träffade älskling i skolan, myys.<3
Sen sista lektionen skulle vi ha No-prov men jag "mådde" dåligt och gick hem mohaha :)
Då drog jag o mammi in till stan & jag handla lite på hööks, jag köpte pälsglans & putshandduk? aa ngt som sög och det rekomenderar jag inte :L Seeeen, hämtade mormor & vi åkte tbx till åtvid. Då blev det byta om & åka ut till träningen med Alex. Träningen gick jätte bra o han va jätte fin :) Ikväll blir det chill framför tv:n med Alex & godisskålen (a) för imorgonbitti blir det tävling i Kinda, ingen förälder med mig :/ så får väl tjata massa på alex :p aao det ordnar sig, imorgon tänker jag va med min älskling & saknar honom :) pusssss.
aaa inte för att vara wannabe nån speciell men jag tänker oxå ha dagens hiss eller diss ;) Så här har vi det..

HISS!
orofluido är sjukt bra till håret & det hissar jag som fan !

Skönhetselixir Lyx, omedelbar glans för alla typer av hår.  Kostar 279 kr . :)

DISS
hööks putsduk till häst, som skulle göra hästen fin till tävling, hehe ljug lagom ;) 69 kr inte ens värt 1 kr :)
 
                                                                                                                         
                                                                                              

LeksakerOnline.se
Postat av: Becca ;)

man kanske inte skulle blöta putsduken så mkt som ni gjorde xd?<33

2010-03-19 @ 21:08:25
URL: http://beccaliinder.blogg.se/
Postat av: Linn

nae kanske inte hhmm. men jag testade ju med torr oxå och jag testa med lite blöt (A) <33

2010-03-19 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0