Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

22 mars

hahabild av: liinnssaann.

Heejsan bloggen.
Idag va det måndag & dagen gick väldigt snabbt. Efter skolan drog jag hem och åt & fixa mig lite för jag o emma skulle dra in till stan :) vid 4 åkte vi in & vi gick på stan. Jag hittade massor snygga saker som jag och pappa ska in och köpa när han kommer hem :D
Runt 6 drog vi till Steve's och vi åt mat där, 3vligt :)
Efter det drog vi till tornby/ikano och kolla lite mer där :) jag hade inga pengar med mig för jag skulle bara leta upp en speciell sak som jag & pappa ska köpa :L när jag hittat den så hitta jag lite pengar i min väska så jag köpte en liten sak :) Sen halv 8 åkte vi hem med bussen, jag sov mot emma o hade det mys.
Imorgon är det tisdag & jag har sovmorgon till 5 över 10, underbart ! :) Sen efter skolan blir det plugg,sporthallen & sen rida. jag saknar min casper massvis (L)
Jag ska göra en dagens hiss & diss såklart :D
Meeeeen, idag ska jag göra hissen & NI ska kommentera vad ni tycker ska va dagens hiss :)

Dagens hiss :

dagens hiss blir att det snart är påsk & jag älskar att få påskägg ! :)

Dagens diss avgör era kommentarer ! :)
                                                              
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0