Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

23 mars

hahaha sorry för den failade bilden :/
Hejjj idag är det stressig dag precis som alla andra tisdagar, dagen va slapp. Hade sovmorgon o dans oo aa. Jag ska göra ett snabbt inlägg nu så lägger jag in ett längre ikväll. :) Snart ska jag o Alex dra till sporthallen & se på caspers träning, eller jag vet inte vem alex ska kolla på menmen.
Sen blire stallet & rida med Natta. Jag har faktiskt gjort en bild till dagen idag men den vart vääldigt fail, och casper ...du är sjukt mkt sötare i verkligheten ska du veta :) det är bara jag som inte kan måla fint! :) Men jag bloggar mer sen :L pusshej.

                                                                                      
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0