Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

24 mars

haha dagens bild blev ju ganska smex ;)
ciao.
Idag vare onsdag vilket betyder jobbig dag men det va dä inte. Jag började som vanligt & vi hade nationellt engeslka prov och det va att skriva uppsats, inte jätte svårt direkt :)
Skoldagen gick fort, slapp, tråkig men jag tog ut komp på sista lektionen för det va Ps lektion. Sen drog jag & becca neråt och köpte Ben & jerry glass & lite smått å gott :L Nu har emma köpt min kavaj och den är skit fin ! :) 499 :- på bikbok (a)
När vi kom hem efter skolan o så åt vi glassen, gjorde  toast & vi lyckades ! :) sen blogga & kolla på andra avenyn som jag missa förra veckan men inte fått tid att kolla på (a)
Jag ska göra lite läxor, sen stallet,rida & privathästägarmöte, efter det hem äta,duscha,läxor & sen blir det andra avenyn och mera läxor. Som sagt är det ganska mkt just nu så det blir bara ett blogginlägg idag men det räcker ju. :)
Imorgon vet jag inte vad som händer, ingen har sagt nåt om att göra nåt så jag får väl se vad som händer, ska iaf rida på kvällen men men.

Dagens hiss :
gootttgott, jag & becca köpte det idag  ! :)
Dagens diss:
japp, jag har en riktg anledning till den här dissen, MIKA ! :o tack för snöbollen som rann rakt genom tröjan, kan säga att jag höll huvvet ganska kallt (a) ;)

Och den grymt älskade kavajen ska jag såklart blogga om imorgon  ! :D
pusshej.
                                                                                                                                                                              
                                                                                           
LeksakerOnline.se
Postat av: sandra wenger

Jag älskar dig sötnos :)<3

2010-03-24 @ 21:18:48
Postat av: linn mahrs

jag älskar dig mer sötis :)<3

2010-03-25 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0