Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

25 mars

jaa dagens bild blev jag faktis nöjd med :o aa jag kanske börjar lära mig något nu ? :)
dagens inlägg blir ett ganska normal-långt. Den började med att gå upp som vanligt, hade gympa & sen fler lektioner. Dagen gick ganska snabbt och imorgon är det fredag , med den ska jag spendera kvällen med Moa och vi ska ha mys och så..
Efter det här inlägget ska jag rida , hoppas emma eller nån vill rida, smsa om nån vill rida ut :) men sen ska jag hem, göra läxor, tror nog jag ska bada ikväll för det har jag tid med :) har bara 2 prov att plugga på till, det här kommer nog bli bra :)
På lördag händer ju ingenting :( smsa om nån vill göra något?
Nu känner jag att jag är skit mätt efter våfflorna jag åt, det är ju faktis våffel-dagen (a)

Jag saknar min älsklings casper massor, <3

dagens hiss:

när jag kom hem från skolan hade mamma & pappa köpt Wii , jäjj :D

istället för dagens diss ska jag fråga er alla läsare en fråga & ni ska kommentera ! :)
frågan är: vilken är eran favorit klädaffär / märke ? kommentera nu  ! :)
                                                                               
LeksakerOnline.se
Postat av: Becca (:

bik bok gina cubus xd<3

2010-03-25 @ 19:44:19
URL: http://beccaliinder.blogg.se/
Postat av: linn

okej okej där ser man :) <3

2010-03-25 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0