Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

26 mars

hahah dagens bild säger väl allt ?! :D
Hejhej :D
Idag är det fredag, underbart ! Den här veckan har ju gått riktigt fort och det känns faktiskt som jag gjort väldigt många prov i skolan, på tal om skolan så var det ganska slappt idag. Dagen började som vanligt och jag gjorde fysik provet idag, det gick bra tror jah :L
aao, och snart bär det av till stallet med moa, som alla andra fredagar så har jag hoppträning för Lisa, hoppas det går bra :)
Efter det ska jag och moa va barnvakt till Melvin & Carl , mest melvin tror jag men men tyvärr missar vi nattinnebandyn :/ men vi ska spela Wii och ha kul ändå ! :)
Jag ska kanske göra ett till inlägg ikväll det beror på hur mkt tid jag får över ;)
Men jag kör på dagens hiss och diss nu ! :D
Dagens hiss gåår tiillll :
japp japp en sån här är det jag ska ha :) observera ska ha ! ;)
Och dagens diss:
 att va barnvakt är en riktid diss idag :)
                                                                                                                 
LeksakerOnline.se
Postat av: Becca (:

svar från min blogg:

tror det (: <3

2010-03-26 @ 16:59:55
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0