Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

29 mars

asså shiet, jag e ledsen för att jag inte blogga alls igår, men serrrii, jag hinner inte just nu. Har typ sjukt mkt att göra & om jag uppdatera från igårmorse tills just nu så kan jag säga två saker : IPHOOONE :D och CASPER :D
love dom båda asså, såå nu har jag fått min lovely iphone,loveit .Och just nu sitter jag hos casper :) sen ska jag väl hem och göra nån läxa? aa tror det :D Ida har dee idag , jag rider dee imorgon :D pussshej, jag LOVAR att blogga jäääääättte jättte mkt på onsdag för imorgon äre ju tisdag = skit stressigt. :) pusshej.
                                                                                                   
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0