Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

31 mars

Hej bloggen :)
I'm back , saknat mig ? whatever.
Nu ska jag väl ta & berätta om min vecka som ännu inte kommit så långt. Måndag så va jag med casper, oliver va med ett tag i början men sen drog han hem , så jag va med casper själv, mys <3
Tisdag va faktis inte så stressig som jag trodde att den skulle vara ! Men jag fick strunta i att kolla på älsklings träning för jag va tvungen att rida en långis :/ När jag red så red jag med Natta & det gick ju ahhaha väääldigt snabbt & jag trodde att Natta skulle flyga vilken sekund som helst haha :) aa gud asså. Idag så va dagen slapp & skolan va helt okej :) Min iphone funkar super & den ä väldigt bra att ha på rasterna & tråkiga lektioner (a) Efter skolan va jag med Becca. Först när jag slutat cykla vi hem till hennes farmor , för becca skulle få pengar av henne. Sen drog vi hem & åt toast haha, vi lyckades igen utan att bränna dom :) Sen spela vi massa Wii & satt vid datorn & kolla på tv. Sen va det dax för mig att äta o sen dra vidare till stallet :) Idag fick dee vila & jag tog hand om eddie oxå.
Nu på kvällen vetifan vad som händer asså..andra avenyn är ju sen. Men jag vet vad som händer, för Anton hade sett det redan ;o så han berättade :L Men jag kollade nyss igenom min mail :ooo typ inte gjort det på flera månader , o jag hittade ett mail från cosmopolitan ! :) där stod det att jag vunnit ett ****. Aa, HAHA det blir något riktigt kul att blogga om när den kommer på posten ;) OCH JAG SOM ALDRIG HAR TUR I TÄVLINGAR , HELT OTROLIGT  ! :D Jag har oxå varit duktig & mailat Gunnorp igen & frågat om jobb , för dom bad mig höra av mig i slutet av mars :)
Imorgon är 1 april , hmm jaa nii ;) ni vet inte vad jag ska lura er med, mohahaha :D
vi kör en fucking rejäl HISS o DISS idag då så jag får ta igen det jag missat i bloggandet ! :D


Isadora VibraLash mascara..:)

Jaa vikarier, o det är för dom fungerara lika bra som min klass gör utan lärare. Hur i helvete ska man kunna plugga till ett prov när man får veta det 2 dagar innan, fan omöjligt när man har ett liv utanför skolan, shiet.

-----
Taadaaa, jag , mamma o carl gör ett nytt försök, vi drar till London 11 maj , fan om vi skulle missa planet asså ;) det vore ödet :D

LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0