Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

besök dom bästa ;)

Besök dom näst bästa bloggarna ;) Becca & Emma.
Beccaliinder.blogg.se
Emmafreden.blogg.se

--------------
Vet i fan vartifrån jag fick idén men jag ska nog ha bloggen som en mode blogg, kanske inte direkt skriva & lägga ut allt mode men det som jag tycker är snyggt av modet nu ;)
kan börja med att lägga ut på en kavaj som är så grymt snygg, tyvärr klär jah mig inte så "snyggt" i det, men jag är nog ovan? aa pappa ska lära mig sa han ;) haha !


den är från ginatricot & kostar 349 kr. :)
                                                                              
LeksakerOnline.se
Postat av: emma den bästa :D

gullig du e :*

2010-03-19 @ 22:03:33
URL: http://emmafreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0