Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

chacha.


En enkel bild på dagens outfit, hade inte tid att ta på mig själv;)
Jeans - Ginatricot
Tunika - Young
Cardigan - GANT
Halsband - Glitter.



Chacha, idag så va det onsdag, och skola som vanligt :) Efter skolan va jag med Becca & hon hjälpte mig med min blogg, tack :L Men har ganska mkt kvar att fixa ;)
Igår va det stan med pappi & fick handla av mig lite :L det behövdes, här har jag skrivit vad jag köpte, tror inte jag missat nått :)
Jag köpte:
*T-shirt från GANT - 595 :-
*
Rosa Cardigan från GANT - 895:-
*
Hoodtröja från Peak Perfomance - 900:-
*Cardigan från Monki - 150:-
*T-shirt från Monki - 150:-
T-shirt från Monki - 180 :-
*En söt vanlig klänning från Young - 199 :-
*En klänning, som jag inte avslöjar vart jag köpte - 300 :-
*Taverno Bolero? xd VILA - 89.95 :-
*Leggings - HM - 100 :-
*Jeans leggings -  HM - 149.50 :-
*Troser , aa ni behöver inte veta :) 150 :-
*Linne - HM - 99 :-
*Rolling Stones T-shirt - HM - 149:-
*Hood tröja - Gina Tricot - 249:-
-----
Nöjd med allt fint ! Love it :L<3

                                                    
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0