Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

ett sista inlägg för dagen.



jaaa bilden säger faktiskt allting !
jag behöver en dag/kväll eller natt & bara fan ta o va mig själv för en stund. Och när jag snackar om mig själv så menar jah att bara göra en massa killsaker, för det är så sjukt mkt roligare,lättare och så jävla slappt att bara ligga vid tv-spelet/xboxet och bara sega omkring. hmm, aa ta inte illa upp killar, men ni måste ha det bra asså :) jag är verkligen avis ! :)
aa men men jag ska inte göra nån vanlig hiss eller diss idag utan HISSEN går till min pappa, som är bäst & så jäävla snäll ! :) han är så sjukt underbar som vill ge mig det jag pekar på, jag är inte bortskämd , jag bara råkade födas med nästan samma klädstil som min pappa ;) jaja, dissen ska bli till att det bara är 24 timmar på ett dygn, jag gillar't inte ! jag behöver mer tid, jag hinner inte med allting haha :) nae men förra veckan flöt allting på så jävla bra, jag klaga inte en enda gång , jag va fan skitglad :D eller jag är det nu oxå, men förra veckan va perfekt, såååå jag önskar den här veckan iaf blir liknande ? :) imorgon ska jag va med becca & vi ska va hos mig, chilla,blogga & kanske spela spel / tv-spel? aao, sen stallet & ta hand om pollarna & sedan blire privathästägarmöte ! :) jag måste plugga ocå, nae jag orkar inte det här asså, gud vad jag är skoltrött. Måste ha en assistent snart haha, nån som kan påminna mig om allt, och jaa nu kom jah på att jag skulle ta ut pengar förut till Emma :/ fuck. Men det får bli imorgonbitti påväg till skolan :) hoppas att kavajen finna kvar som emma ska köpa åt mig :D för om den gör det har jag nått nytt att blogga om , niiice  ! :)
+ att pappa la in extra pengar på kortet så jag kanske kan hitta på nåt kul i helgen? tror jag nog ! :)
mina fötter värker, för Dee vilade idag & då va jag ute och sprang med honom, helt fel skor och så ajjjajjj. men smärtan betyder ju säkert nånting :) aaoo byebye.

                                                                                                                                     

LeksakerOnline.se
Postat av: Hej

Fin blogg:)

2010-03-24 @ 10:12:48
Postat av: becca :L

haha diggar bilden :D!

<3

2010-03-24 @ 15:48:21
URL: http://beccaliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0