Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

heeejj.

heejjj o sorry för dåliga inlägg :/ dagen har varit toppen (y)
Började med att gå upp tidigt för att åka till Kinda & tävla. Första tävlingen på året och det betyder på hela 5 månader oxå ! :) min bebis & jag gick felfritt i CL & i Lc så rev vi ett hinder i fas 1 . naa det va inte så himla farligt men tråååkigt :/ aao men jag är super nöjd med dagen ! :)
När jag kom hem blev det duschen för mig , sköönt.
Nu har mamma o jag o mina brorsor varit & handlat godis & mat. Blev rån grillstugan hehe, gillar egentligen inte så mkt men det går ändå rätt snabbt :p
Sen ska jag sova över med älskling. :) <3
Dagens outfit haha va ju tävlingskläderna & nu på kvällen är det mysbyxor som gäller ! :)
En riktig hiss för Kinda idag , & en riktig diss på min mobil som suuuuger :L<3
                                                                               
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0