Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

lördagen den 27 mars

En lite påskig bild av emma haha :)
ciiao.
Idag vaknade jag hundra gånger imorse för att Moa högljudd söderstedt skulle till stallet & rida. Sen gick jag o emma upp vid 9 och åt frukost och sen drog vi till stallet :) Där så red jag dressyr i paddocken, det gick jätte bra, sen badade jag honom och smörjde alla grejjer & städa och fixa i stallet. Farmor kom med mat till oss :) vi va där ute i lite mer än 5 timmar, duktigt.
Sen kom vi hem & spelade lite Wii och hjälpte mamma med nån bild på melvin vi skulle ta med emmas kamera. Sen så hoppa jag in i duschen och där tillbringa jag många minuter, för guud va skönt det va :) klädde på mig oså...Efter det slängde sig emma på mig och gav mig massage , hmm jag sa inte ifrån haha (a) Nu kom Becca och vi ska spela Wii och ha roooligt :) imorgonbitti ska jag rida dee och sen vet jag inte vad som händer, kom med förslag? :D Det här blev ett kort och tråkigt inlägg om min dag , men jag bloggar mer imorgon ;)

Ingen hiss eller diss idag :)
så därför vill jag se om ni klarar att kommentera även fast jag inte skrivit nåt intressant, klarar ni det? :D
pussshej & jag älskar min casper (L)
                                                                                     
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0