Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Tjollahopp.


Bilden har JAG målat, o jag vill INTE att nån tar den och använder själv utan lov, för den där har jag jobbat med :oo -' bilden säger allt. '-

Men tjohejj då,
nu är klockan en aning för mkt haha, jag borde kanske sova..MEN...jag har en ursäkt till att jag är vaken. Jag har jobbat lite med deisgnen & den blev lite bättre & finare, vad tycker du? kommentera! :)
Jag tror inte jag kan skriva så mkt om kvällen för den tillbringades med Casper, mys<3
Jag har en enorm sommarlängtan & jag är supernöjd med bilden jag målat ! :D
Men jag slänger in en hiss & en diss nu, oxå en jääävligt snygg bikini från Hm som min garderob gärna vill ha :)

Dagens hiss :
jag är nog förälskad i den nya lokan , har ni smakat? kommentera ! :)

Dagens diss :
dagens diss går till smågodis som håller än pigg och fet året om! :)  smågodis? nejtack :)

Och sist så ska jag inte avslöja vilken bikini det är jag ska köpa mohahaha, för det lägger jag in när den är min :) ni får stå ut & vänta :) tror du att du vet vilken det är ? kommentera! :)
puss & godnatt ! 
                                                                                                            
LeksakerOnline.se
Postat av: Emma

Snygg :D

2010-03-22 @ 16:12:52
Postat av: elejn widejlus

fin fin blogg :) fattar inte hur du hade råd med alla kläder du köpte som du skrev ;O måste kostat liiite ;)

puss på dej :)

2010-03-22 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0