Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Älskade tidsfördriv..

Hittade massa frågor från en gammal frågestund jag haft, så jag svarade på en del...dock tog jag bort massa frågor för jag orkade inte svara på alla som påminde om varann..

1. Vilken är din favoritfrukt ? - Min favoritfrukt är nog banan , nu iaf...ändrar hela tiden.

2. Har du några syskon ? - Jag har 2 syskon, två småbröder.

3. Vad har du på dig just nu ? - När du kommenterade frågan så hade jag underkläder och ett linne på mig.

4. Hur gammal är du ? - 16 !

5. Vad heter du ? - Linn Viktoria Mahrs.

6. Varför började du blogga? -  Vet inte ...sanningen är nog att jag bara vill skriva av mig typ.. o bara aa.

9. Är du ett Twilight-fan ? - nejnejnej.

10. Vilken är den bästa bok du läst ? - Jag läser faktiskt aldrig haha, så det kan jag inte svara på.

11. Vad är det dyraste du köpt för egna pengar ? - ehh, betalar inte sånt själv ;)

12. Vad gjorde du dagen du fyllde 10 år ? - Jag hade precis kommit hem från USA med min familj och jag tror att jag bjöd hem hela min klass och hade disco..kommer ihåg att jag köpte hem 25 kg godis!! Haha.

13. Vad har du för tapeter i ditt rum ? - Jag har vita tapeter, med en blank vit fondvägg med nåt mönster..

15. Varför bloggar du ? - Tycker om att bara typ dela med mig av det jag gör.

17. Om du fick välja en outfit, att gå i ett år. Vad skulle det va då? - Hmm, året har nyss börjat såå .. men de mpste vara min tights som liknar skinn, mina kilklackar och en tight "klänning" till de,

18. Vad är det favoritplagg ? - Det är tights,

19. Har du nån gång färgat håret blått ? - Nej inte hela håret, dock haft blå slingor och en gång i luggen.

20. Har du nån gång funderat på självmord ? - Funderat ? Haha nej nej mitt liv är alldeles för perfekt.

21. Gillar du långt eller kort hår ? - Jag gillar mest långt hår, men vissa ser väldigt bra ut i kort, men jag klär mig inte i det.

22. Gillar du "emo-stilen" ? - Jag har ingenting emot den stilen, alla har ju sin egna stil.

23. Vad anser du vara sommarens måsten ? Har nog en hel lista med saker jag MÅSTE göra i sommar, men nu kommer jag inte på nåt.

24. Favorit artist ? - Jag har nog ingen favorit, lyssnar på allt.

25. om du kom ut på en öde ö....

Vem skulle ha följt med? Zacke kanske ?

26. Vart vill du komma med bloggande? - Jag skulle vilja tjäna mer pengar på bloggen, dock tråkigt och göra så mkt reklam men pengar lockar ju alltid.

27. Favoritbloggare? -  Har nog ingen "favorit", men jag tycker om att läsa Kissies.

28. Vem får du inspiration ifrån? - Jag får min inspiration från alla bloggar jag besöker egentligen, alla är så olika och har väldigt bra saker som jag tar åt mig av och använder mig av.

29. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka till det förflutna? - Vilken svår fråga..jag skulle nog inte vilja ändra på något. Allt jag gått igenom gör inget, för platsen jag är på nu är perfekt.

30. Choklad eller Vanilj? - Hmm vanilj glass, men choklad och jordgubbar tillsammans är ännu bättre.

31. Naturlig eller Fake? - Beror på vad du menar med naturlig eller fake. Om du menar med operationer så har jag inget emot fake delar, men på sättet man beter sig ska man va naturlig.
Snackar vi om naglar så tycker jag fake eftersom jag inte har långa på riktigt haha!
Men om du vill veta vad jag är så är jag naturlig på insidan, sen är ju utsidan alltid fake eftersom jag sminkar mig o alltid har manikyr osv..

32. Mobil eller Data? - Eftersom jag har fri surf i mobilen så skulle jag vilja ha bara mobilen om jag va tvungen att välja mellan.

33.  Något du inte kan leva utan? - Jag kan inte leva utan syre. Naevars, jag lever inte utan zacke asså..helt ärligt. Jag klarar knappt av en dag utan honom så ett liv utan vore ju lite svårt.

34. Vem skulle du vilja träffa mest i hela världen, får vara död eller levande. - Hmm svår fråga. Jag skulle vilja träffa en vampyr, jag tycker om dom på nåt sätt. Dom kanske finns ?

38. Vad jobbar du med om tio år? - Eftersom jag ska gå frisör är jag troligtvis frisör, men vill jobba som modell då med!

39. Bästa minnet - För många för att skriva upp..

40. Vad för tre saker skulle du vilja göra innan du dog? - Hmm väldigt mkt !

41. Om du fick välja att byta garderob med en kändis för en dag , vem ? - paris hilton?

42. Vart går gränsen för otrohet för dig ? - Hmm det skulle nog bero på vem personen va.

43. Vilket är ditt drömyrke ? - Modell.

44. Vem är din favoritbloggare? - Har ingen favoritbloggare, men jag tycker om många bloggar!

45. Vad använder du för typ av smink när du sminkar dig? Och hur gör du? Förklara steg för steg tack. - Jag börjar med foundation, puder, rouge, eyeliner, kajal , maskara. Vissa dagar inget och ibland bara foundation, beror på vad jag ska göra.

47. Vad fick dig till att börja blogga ? - Det verkade kul.

48. Hur länge har du bloggat ? - Snart ett år ju :D

49. Vill du att många ska veta vem du är ? - Ja jag gillar uppmärksamhet, nej skoja..jag ÄLSKAR.

50.  Vad är din högsta önskan ? - Att alltid må såhär bra.

51. Hur ser din framtid ut ? - jag vet inte, jag tar en dag i taget.

52. Vad är det finaste en kille sagt till dig? - Allt fint min pojkvän säger är det finaste nån kille nånsin sagt.

53. Vad skulle du ändra på din insida om du fick bestämma? - VETIFAN..

54. Vad skulle du ändra på din utsida om du fick bestämma? - haha vetinte..

55. Vem är din förebild? - vene jag lever enligt mig själv¨..

56. Vilken är din favorit film? - jag har ingen favorit.

57. Vad dricker du helst, vatten eller mjölk? - Eftersom jag inte dricker mjölk blir de vatten.

68. Vilken dag/kväll var den absolut bästa i ditt liv? - hmm har haft många bra dagar och kvällar.

69. Om du skulle få flytta vart du ville i världen vart sku du flytta då? - Australien.

70.  Skulle du vill bli en riktigt stor bloggerska som kisses eller kenza eller nån av dom? - Nej.

71. Vad fick dig att börja blogga? - Min kompis haar blogg och när hon satt där så tyckte jag det såg kul ut och jag gjorde en egen.

72. Vilka bloggar brukar du läsa? - Kissie, Dessie , Paow osv..

73. Vad tycker du om alla kända bloggar så som kissies osv..? - Jag har inget emot dom, tycker Kissies är underhållande ;)

75. Favorit färg ? - Blå !

77. På skala 1-10 hur mkt älskar du din pojkvän ? 10000!

78. Vad äter du helst förutom din j*vla keso ! - HAHAHAH ÅHH KESO !

79. Mc'donalds eller Max ? -  Mc'donalds..

80. Vad ska vårat företag heta?  - Vilket företag ?

81. Touch mobil eller utan touch ? - Tycker om båda.

82. Vem är din bästis?<3 - Emma king fredén.♥

83. Varför började du blogga? - Somsagt jag tyckte det verkade vara kul.

84. Ungefär hur många läsare har du per dag ? - ca. 200 unika , 300 sidvisningar., men sist jag startade efter en paus så var det 900 sidvisningar, 826 unika.

85. Hur många inlägg gör du ungefär per dag ? - ca. 4 när jag är aktiv.

86. Vad tycker du är viktigast hos en blogg? - Att man skriver vad fan man vill :D

90. Vad är ditt besöksrekord ? - 900 ,

91. Varför startade du en blogg ? - Jag vill skriva om mitt liv.

92. Ungefär hur många inlägg gör du om dagen ? - Somsagt ca. 4 när jag är aktiv.


LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0