Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

oj heh,

kollade när jag blogga sist... va den 15 december..shit jag är dålig.

vad har hänt sen dess?
Har så sjukt dåligt minne..men jag minns liksom jul o sånt..träffade världens bästa kille Zacke, typ sen nyår..blev tillsammans med zacke där efter.. sen har jag chillat ända fram till nu!
Imorgonbitti...slut på allt chill, då ska jag ner o träna..t.om. med min mamma haha !

Nu ska jag kika vidare på en liten sak jag o pappa ska fixa o trixa med..spännande... har med modellandet o göra! Fettto pepp.

Såret vid ögat läker som fasen...bara ett fult ruttet ärr kvar.. helvete! Det finns väl laserbehandling för att få bort ärr? Eller drömmer jag ?



INTE VARJE DAG MAN FÅR SE LINN LE PÅ BILD !

blir ju mer "mobilbilder" nu när jag kommer igång så småningom..
LeksakerOnline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0