Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Godmorgon.

Godmorgon, imorse när klockan ringde så tänkte jag: VAFAN ringer den mitt i natten för?
Men när jag kollade på mobilen så insåg jag att klockan va 5.10, så det va dags att gå upp.
Känns som jag hade sovit i max 1 timme.

Nu är jag påväg till skolan, efter skolan ska jag med Frida och köpa hennes jeans, och jag ska köpa biobiljetter.
Sen ska jag kanske va med Casper :)

Vad ska ni göra idag?



Idag har jag mina egna lockar, jag har ju lockigt hår på riktigt.
I vanliga fall brukar jag platta det.

Jag kan visa er en tydligare bild på mina lockar nån dag :)

LeksakerOnline.se
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Idag ska jag bara vara hemma och vila. Jag är fortfarande sjuk :( Så jag stannar hemma från jobbet idag.

2010-08-30 @ 07:09:42
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0