Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Myskväll.

Somsagt så har jag börjat tycka om att nattblogga, tycker det är vääldigt mysigt!idag har jag badat med Moa,emma och älskling. Efter så har jag och älskling hittat på lite, vi har fixat grejjer i hans mobil,laddat ner film,köpt godis, kollade på Scooby doo haha och myste och så :) btw, på tal om satc, hoppas den blir klar snart så jag kan tvinga älskling att kolla på den med mig. Filmerna är ju så sjukt bra och fina. Jag tänkte lite på att varför jag inte tar några bilder när jag är med Casper, sjukt taskigt. Borde skaffa mer bilder på oss tillsammans, ska ändras! Sov sött, om ni inte redan gör det.♥
LeksakerOnline.se
Postat av: moa christensen:)

i love scooby doo;)<33

2010-08-11 @ 10:34:07
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0