Kingolotto.se - iPack
Gratisbio.se

Öken.

Hello.♥

Kanske har jag fått bloggtorka , jag vet inte? Jag vet inte längre vad jag ska skriva i mina inlägg..förutom outfits och mitt vanliga morgoninlägg så vet jag inte vad jag ska skriva.
Brukar ni med känna såhär ibland?
Visst, det är ganska jobbigt eftersom det är egentligen så kul att blogga..men inte lika kul när man inte vet vad man ska skriva.

Man vill gärna skriva om sin vardag men då är min fråga: VEM F*N VILL LÄSA OM MIN VARDAG, HELT ÄRLIGT!
Jag är inte e n kändis (än) ;) Och ingen b-kändis eller något sånt..

VAD TYCKER NI ATT JAG BORDE SKRIVA MER OM FÖR ATT FÅ EN BÄTTRE BLOGG?
Kolla gärna i kategorierna..

Tycker ni att man ska behöva redigera sin bilder så alla börjar hata en för att samla besökare?
Nej det tycker inte jag, uääk pissie uuääk.

Btw, ska börja ha massor av tävlingar för jag vet att alla mina läsare tycker om det! :)

T.EX.!





Fattar ni vad jag menar?


LeksakerOnline.se
Postat av: ax

:( bloggtorka får man ibland, går säkert snart över! ^^,



ja, tävlingar gillar vi! :) haha (A)

2010-08-19 @ 18:55:26
URL: http://aixiens.blogg.se/
Postat av: Romi

Men du är redan samal du ville att jag skulle kommentera

2010-08-19 @ 19:09:06
URL: http://rominasgirl.blogg.se/
Postat av: lillamatilda

VET DU HUR MAN SÄTTER EN BILD UPP PÅ BLOGGEN VIA IPHONE? såfall, gå in på min blogg och skriv ett svar, jag behöver seriöst hjälp! tackar!

//lillamatilda

2010-08-22 @ 09:34:47
URL: http://lillamatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0